وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
ابن قاسم: فولاد یعنی بختیار، بختیار یعنی فولاد

حسین ابن قاسم درباره دیدار تیمش  مقابل ملوان اظهار داشت: تیم ملوان برای نباختن و کسب یک امتیاز به اهواز آمده بود. با شیوه ای که تیم ما بازی کرد و تعویض هایی که سرمربی تیم انجام داد، در نیمه دوم کاملا توپ و میدان در اختیار ما بود. توانستیم به خوبی با شیوه دفاعی حریف مقابله کنیم. تیم ملوان با بازی بسته خود تمام روزنه ها را بسته بود اما خوشبختانه روی یک حرکت تیمی صاحب پنالتی شدیم و خوشبختانه پنالتی هم گل شد.

وی درباره عملکرد خوب سروش رفیعی تاکید کرد: سروش رفیعی یک پدیده است و قطعا در آینده بهتر از این هم خواهد شد. شخصا امیدوارم آقای گل لیگ برتر شود چون عالی بازی می کند.

سرپرست فولاد درباره اینکه بختیار رحمانی در اینستاگرام خود اعلام کرده در فولاد می ماند، تصریح کرد: خیلی ها دوست ندارند بختیار در فولاد نماند اما منتظریم تا مشکلش حل شود. خودش به ما گفته که مشکلش حل می شود. از نظر من فولاد یعنی بختیار، بختیار یعنی فولاد. او حاصل آکادمی فولاد است و باید در تیم خودمان بماند.

ابن قاسم در پایان افزود: از هواداران خوب فولاد تشکر می کنم. آنها در جریان بازی حمایت بسیار خوبی انجام دادند و اگر آنها نبودند، به همین پنالتی هم نمی رسیدیم.

 

                                         



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 آبان 1393 ا 12:8 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.